fridadetarjag

I did it!

Kategori: Allmänt

Jag säger bara: FY. FAN. VAD. SKÖNT. Jag har stått inför min filosofgrupp och kikkat ass och pratat i femton minuter på engelska om hur Chicago blev en sk. Gateway City och kopplat det till Marx dialektala och strukturalistiska aproaches i förhållande till tid, rum och plats... Japp! Det har jag! Det som gjort att jag brutit ihop ca: en gång per dag de senaste två veckorna är över. Jag har firat med att anmäla mig till en ny kurs som jag Vickan och Linn ska läsa på distans nästa termin, samt ätit en god fuckin´ pasta med pesto. Kalaset fortsätter strax med Linn som kommer hit och ska kolla på bonde söker fru. Detta håller jag tyst om inför filosoferna i min klass, men de får istället jättegärna får roa sig med att läsa klassiker av Nitche, Kant och Marx (som de äntligen beställt från adlibris och ska läsa så fort de får tillfälle). I morgon ska jag skriva en sju sidor lång recension om en  bok, och sen har jag ytterligare en hemtenta och inlämningsuppgift på det. Men det är nästa vecka och inte på engelska. Ja. det var bara det!
 
 
ps. Bonus= i morgon kommer Annie och vi ska äta lunch och sen ska jag på Haglöfsrea och jag är frisk så jag kanske kan träna och på fredag ska jag jobba lite och sen kanske jag och Linn ska på loppis i helgen. Japp.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: