fridadetarjag

Africa

Kategori: Allmänt

Ok. Det har gått nästan två veckor sedan jag kom hem. Men jag vill liksom fortsätta suga på den här karamellen. Känns tomt och trist att vara hemma, och jag skulle LÄTT kunna stanna ett bra tag till. Eller bara åka vidare! Helt sjukt bra har det varit! Jag är så sjukt inspirerad på livet. Vet bara inte riktigt vad jag vill göra med det. Alla människor jag träffat, som jag har delat ett av mina livs äventyr med liksom . Är så glad att just dessa människor hamnade på samma resa som jag! Känns så konstigt att inte vara tillsammans längre. Har liksom sovit på en buss tillsammans, umgåtts dygnet runt. Vi har ätit, gråtit, firat, badat, lekt, upplevt och framförallt skrattat tillsammans. Så jäkla mycket garv! Det har varit en bubbla som är jävligt svår att beskriva med ord. Kanske kan några bilder förklara bättre. Jag vet inte. Jag är i alla fall glad att ha lärt känna Julia. En cool tjej med fötterna på jorden. Stark och självständig, smart så in i helvete och exakt samma värderingar och humor som mig! Skön tjej helt enkelt. Jag känner mig hög på självförtroende nu av någon anledning. Snygg och brun och lägger till och med upp en ny profilbild på facebook. Har jag funnit mig själv månne?
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: