fridadetarjag

Pluggbloggen

Kategori: Allmänt

AAAAH. Jag är verkligen en person med otroligt dåligt tålamod! Rastlös och allmänt slarvig. Trots det hade jag tänkt att bli lärare... Ja, ok, jag har bra tålamod vad gäller barn. Och människor. Och typ pyssel. Eller. Ok. Jag har tålamod vad gäller saker som intresserar mig. Något som inte intresserar mig ett dugg just för tillfället är huruvida skolgårdar används i undervisningssyfte. Eftersom det är precis det som de senaste nio veckorna har upptagit den mesta av min tid är jag nuläget jävligt rastlös. Det jag egentligen vill säga är: JAG PALLAR INTE MED DEN HÄR JÄVLA UPPSATSEN MER, JAG VILL LÄGGA MIG OCH DÖ OCH SKRIKA, ELLER OK, BE TILL GUD ATT DEN BLIR GODKÄND SÅ JAG KAN FLYTTA FÅRN UPPSALA OCH FOKUSERA PÅ SKRIDSKORNA.
 
Jag ska nämligen kunna åka skridskor på måndag. Känns sådär just nu. Eftersom jag inte kan det idag. 
 
Jag bjuder på en gäspbild där man ser den fina tapenen och min plåtburk i bakgrunden. 
Nu går jag och lägger mig fast klockan är ett på dan. Jag pallar inte mer.
 
Hej då!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: