fridadetarjag

Det här med att vara sjuk

Kategori: Allmänt

Jag som hade börjat träna så bra. Hade gjort ett litet program som skulle ta mig till toppen (?). Eh.ok. Ta mig ifrån förfallet. Liksom. Nytt friskiskort, första långpasset sedan, typ i somras och första riktiga mjölksyrestyrkepasset sedan mycket länge. 
 
Men då. Smack, boom. Såklart kommer den som ett brev på posten. Den täppta näsan. Och så får jag lov att vila. En hel helg som var vigd till träning och inget annat får istället spenderas framför datorn. Jag börjar bli lite rastlös vad gäller datorn nu. Har sett det mesta på SVTplay. Att vinterstudion kommit igång ordentligt kändes inte heller så kul, eftersom man efteråt inte själv fick gå ut och kötta. Nej, hur inspirerad jag än var fick jag ligga kvar i sängen. 
 
Jaja. Jag hoppas att jag är på bättringsvägen och kan styrka lite grann imorgon i alla fall. Men den där elitidrottaren Frida. Hallåååå! Var är duu?? Time to wake up!
 
Annars ser jag fram emot en 2 timmar och 35 minuters resa ut till Värmdö och en skola med en bra skolgård. Allt känns lite osäkert, men om inte annat kommer jag komma hem till Fagerängsvägen ikväll i alla fall. Det kanske är nice. 
 
Bjussar på en ordinary ego-pic. 
 
 
 
 
Sa jag att jag var sjuk? 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: