fridadetarjag

es regnet

Kategori: Allmänt

 
 
Efter att ha suttit inne i en datasal utan fönster mellan 9-18 utan rast, var det ganska skönt att ge sig ut i spöregnet och bli flåsig. För första gången efter Borrelian blev jag anfådd på riktigt! Nu ska jag fortsätta med den här vanan. Att bli anfådd på riktigt alltså. Ska bara trappa upp lite, sen ska jag hänga i KG hela hösten. Nu är jag ändå rätt nöjd. Trots att jag fått mitt väntade mejl där  jag fick reda på att resten från min fejlade hemtenta ska bestå av fyra sidor om den humanistiska geografin. Vilken skojjare han är. Peeter med två ee. Men inte ens det känns inte så farligt. Jag är så nöjd att jag har fått flåsa i regnet. Spöregnet. Mörkret. endast ellusspårsljus. JAg älskar elljuspårsljus!
 
Nu ska jag ha en TV-kväll med mitt te och mina raggsockor. Jag ska kolla på både sommarpratarna och torka aldrig tårar utan handskar. Jag har längtat hela veckan efter det sistnämnda 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: