fridadetarjag

Coffe

Kategori: Allmänt

Jag gillar inte ens kaffe. Ändå är jag inne på min andra kopp för dagen. Vet inte vad det är med mig.Tror typ att det ska göra mig pigg, men jag känner ingen supereffekt direkt. Igår tog jag en liten "powernap" på sisådär en fyra timmar på eftermiddagen. Sen förflyttade jag mig till sängen och napen fortsatte napen lång. Trots det vaknade jag upp ganska sömnig och trött i morse. Kan ju kanske ha att göra med att Rasmus kom hit i måndags efter jobbet och babblade och visade youtubeklipp. Blablablablabla. Och: hahahahahaha. Men jag har liksom inte sovit ordentligt sen innan Brighton. Måste bättra mig, så jag inte blir sjuk. 
 
Nu måste jag ta tag i dagen också. Har faktiskt skrivit en del på min uppgift= jag är skitnöjd och glad. Jag har storstädat hela lägenheten= jag är svinbra. Ikväll tänkte jag också mejla och fråga lite om min C-uppsats= jag är jävligt serös och ligger lite i framkant och är ambitiös. Jag tänkte väl gå ut lite i solen och motionera= jävligt bra! Sen tänkte jag också ta en liten tur till Ikea och köpa lite presenter och andra roligheter= jävligt kul!
Här får ni en liten bild på mina torra läppar. Det är ju sånt som en bloggerska bör bjuda på, om hon ska bli berömd. Och jag gör ju vad som helst. 
 
Hej hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: