fridadetarjag

can´t sleep

Kategori: Allmänt

Asså. Jag kan inte sova. Har så jävla osköna kuddar att jag kvävs. Dom är sådär korniga och bubbliga och inte alls sådär fluffiga och mjuka som man vill. Jag skulle säga som barnen på Sofias förskola: jag älskar inte dom. Kuddarna alltså. Dessutom knakar sängen så fort jag vrider mig, villet jag gör ungefär hela tiden. Jag får helt enkelt ingen ro. Därför tänkte jag att jag lika bra kan skriva ner vad jag tänker på just nu, förutom att mina kuddar är osköna dåra:
 
--> Jag tänker på hur nice det kommer bli när jag får sova i en lite större säng så jag kan fläka mig och vrida mig lite större och friare än nu. Jag tänker inte bara på hur nice sängen kommer bli. Jag tänker även på min anslagstavla som jag nog ska måla om ramen på... om jag nu har nån vit målarfärg kvar... om den ska hänga i hallen eller... Vad fan ska jag ha för tavlor i vardags? Och så var det ju det där med vardagsrumsbord... Matta? (osv. i oändlighet)
 
--> Jag tänker på hur jag ska hinna flytta när jag nu har tackat ja till en resa till fjällen över nyår... Och dessutom ska jag samtidigt skriva klart min C-uppsats. ehh.. hur tänkte jag där?
 
--> Jag tänker på hur nice det ska bli när jag och Sofia tänker åka till Paris och käka croassanger och snacka låtsasfranska.
 
--> Jag tänker på vad jag ska hitta på till Sofia i födelsedagspresent, samt till Nisse och Sanna i inflyttningspresent. 
 
--> Och så tänker jag på Farmor som ska operera sina knän. Tänker att hon är en jävla envis kärring som nog är den människa som jag känner mig allra tryggast tillsammans med. Konstigt eftersom hon är så nervig. Men you know, we´ve got a long history together.
 
Häer ä en jävvla fein bild påna:
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: