fridadetarjag

Uppdate

Kategori: Allmänt

Hej hej. Det har visst gått ett tag sen sist. Typ det här har hänt:
 
# Barack Obama har blivit omvald till USA´s president
 
# Jag har blivit godkänd på förra kursen efter mycket om och men wohoo
 
# Jag har påbörjat min kriminella bana och åkt fast för plankning. Jag slapp dock blter på 1200 kronor för att vakterna tyckte jag var, citat: "lite rolig". 
 
# Jag har börjat på min C-uppsats som ska handla om skolgårdar, vilket tar upp det mesta av min vakna (och sovande?) tid. 
 
# Jag har varit och repat med spexgruppen på Uplands nation, där jag ska vara med och spela dragspel på på lördag. Jag har blivit ännu mer fachinerad över personer som är så sjukt engagerade i saker...
 
Lite senare kommer jag kunna berätta om:
 
# Hur spexrepet och premiären gick
 
# Hur det var på Svantes överrasknings60årsfest
 
# Hur det går med skolgårdarna
 
Typ så. Nu ska jag snart iväg. Jag är nämligen en flitigt anlitad dragspelerska, som ikväll har ett gig ute på Arlanda. 
 
 
Tja så länge!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: