fridadetarjag

Pluggiplugg

Kategori: Allmänt

Jag inser att den här bloggen inte riktigt blir som jag vill. Jag skulle vilja vara en inspirerande hälsa- och träningsblogg. Samtidigt skulle jag då fixa en massa fina och nyttiga recept. En hel del bakning skulle förstås ingå. Plus att jag också är så sjukt intresserad av att bli en inredningsblogg, eftersom det är sådana jag mest av allt läser nu för tiden. Sen var det ju såklart det där med mode och kläder. Hade ju varit kul att haft pengar och tid och lust att klä sig snyggt också, för att sedan kunna visa upp här på bloggen. 
 
Men den här bloggen verkar inte vara något av det ovan nämnda. Nej. Det verkar vara en pluggblogg. För varje gång jag tar mig tid till att blogga, är just då när jag sitter och egentligen borde plugga, men inte orkar. Just ett sådant tillfälle är det just nu. Jag sitter och försöker leka smart forskare/ författare och skriver om utomhuspedagogikens och skolgårdens historia. Det går sådär. 
 
Dagen började med att jag sov alldeles för länge. Åt alldeles för mycket till frukost. Drack alldeles för mycket te och kaffe. Sen gick jag ut och sprang/ gick. Duschade alldeles för länge. Kollade alldeles för många bloggar. Och nu sitter jag här och skriver ett alldeles för långt blogginlägg. 
 
Tänkte bara återkoppla till föregående inlägg och berätta hur det har gått:
 
# Spexet gick bra, det var superkul och alla var jätteduktiga och glada och jag var nöjd.
 
# Svantes fest var trevlig och bra
 
# Skolgårdarna går sådär...
 
Inte ens en bild har jag att bjuda på. Bättring Frida!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: