fridadetarjag

Lussefredag

Kategori: Allmänt

Just nu är jag så jäkla nöjd!
 
Jag var lite trögstartad men tack vare en svinmysig sopplunch på nation tillsammans med min kompis Linn fylldes jag så full av energi och värme att jag orkade ringa jobbiga samtal som släppte bokstavliga stenar från min kropp. Dessutom köpte jag mig fyra paket saffran och lånade en bok på vägen hem. Så innan jag stack iväg till friskis satte jag igång och baka. Jag rullade och rullade och knådade och knådade och skjuts in i ugnen. Och ut kom cirka 30 stycken lussebullar. 
 
Gissa nöjdheten när jag efter intensivpasset kliver in genom dörren och en doft av saffran och smör fullkoligt sköljer över en.
 
Just nu är jag så jäkla nöjd!
 
 
Plus att jag bjuder på en gammeldags bild från förra helgen. Spexigt värre.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: