fridadetarjag

Typiskt mig

Kategori: Allmänt

Nu ska jag berätta om en typisk grej som verkligen förklarar på ett bra sätt hur jag är. Det är självklart att detta händer mig! Ingen annan!
Jag, Annie och Christin ska åka till London på fredag. Jag och Annie är inte så resvana direkt. I alla fall inte om man jämför med Christin som varit typ överallt. Allt blev klappat och klart med hotell och allt sånt i söndags kväll. Så himla skönt. Mamma frågade då om våra pass var giltiga och allt det där. "jaaaa men guuud, vad tror du?"

Nu har nu säkert redan listat ut vad jag vill komma till. Jag visste att det var på gränsen och vågade inte öppna den där röda lilla boken för att se om det var kört. Självklart gick det ut den 12:e februari 2012. Det var för 3 månader sedan. Japp. Provisoriskt pass går att ordna, men det känns inte direkt optimalt. Inte så kul att lägga 980 kronor på det heller. Men tur att jag får åka över huvud taget. Sån är jag, allt går liksom inte som på räls. Snopet var ordet.

Tjing!
Frida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: