fridadetarjag

Så var det fredag igen

Kategori: Allmänt

Idag har det varit en sån där skön fredag. Egentligen inte så himla efterlängtad eftersom jag i princip haft fredag hela veckan. Men idag kände jag mig tillräckligt pigg för att ta på mig skinnjackan och studsa ut i det fina vädret. Sol, skinnjacka och converse kallar jag dagen för.
Som grädde på moset gick seminariet bra. Jag kunde enligt båda lärarna och opponenten vara nöjd med mitt PM! Det var en nöjd Frida som unnade sig en smoothie på tåget till Stockholm. Där gick jag lite på stan i solen innan jag åkte till GIH och satte mig och solade. Elin och Rasmus kom lite tidigare och hängde med mig. Sen var det volleyboll och fotboll men jag känner mig inte helt återställd efter en veckas sängliggande så jag åkte hem till mama och käkade tacos. Skitprogram på TV, men mysigt att prata med Annie ändå. Imorgon är det dragspel på schemat! lalala!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: