fridadetarjag

Andra dagar är bätre dagar

Kategori: Allmänt

Nu har de fått en utskällning av militären. Skitungarna alltså. Synd att det ska krävas en manlig militär bara. Att det inte räcker med en 21-årig, 182 centimeters, blond tjej. Aja. Dom satt som 16 ljus, förstummade och tillknäppta. En kille blev så rädd att han fick tårar i ögonen. De är blott 13 år.

Nu har jag nästan gjort klart de uppgifter jag ska göra den här veckan. Bara sista PM-skrivandet kvar. Ett senare problem. Måste som sagt ha press.

Ikväll ska jag unna mig ett hårt styrkepass på gymmet och sedan någon eller några portioner av min favvorätt: morotssås!

På tal om morotssås fyller Farmor 86 år på måndag. Hon är 73 år äldre än skitungarna. Hon är en av de bästa jag vet!

Puss på det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: