fridadetarjag

OMG

Kategori: Allmänt

Herre. Nu har jag suttit och klippt och klistrat. Precis just det som jag tidigare glatt ansåg vara en av mina favoritsysslor. Jag insåg INTE att klippa och klistra i detta sammanhang betydde någonting helt främmande. Och jag kan lugnt säga att det jag just gått igenom nog INTE är en av mina nya favoritsysslor. Men. Nu har jag kommit ut på andra sidan. Svetten lackar. Jag måste gå och ta mig ett bad. Eller en dusch.

Ska bara, som den trogna bloggerska jag numera är, berätta lite om min dag. Inser nu att det inte är klokt vad mycket man kan hitta på under en dag när man verkligen egentligen inte har tid med någonting annat än plugg. Idag har jag:
  • Skrivit en punktlista
  • Ätit frukost (två gånger)
  • Ätit upp ett halvt paket ICA spröda och salta kex inom loppet av 10 minuter
  • Skrivit ca: 10 rader på mitt PM (Ok. Det var kanske en liten överdrift)
  • Tittat på sammandrag från Tjejvasan och andra viktiga saker på diverse hemsidor
  • Gått till rikshem och hämtat krokar
  • Handlat turkisk yoghurt och avokado på ICA
  • Suttit ute i solen på en bänk. Filosoferat och tagit bilder på mig själv
  • Hängt upp min anslagstavla med björntråd och krokarna jag tidigare hämtat
  • Flyttat på min gardin från fönstret till väggen över sängen. Så nu är den kanske ingen gardin längre?
  • Ätit avokadomacka, äggmacka och smörmacka
  • Storstädat hela lägenheten
  • Lyssnat 70 gånger på Loreen och Euphoria (Ok. Det var kanske en liten underdrift, jag har blivit besatt)
  • Ritat
  • Ätit kycklingwrap
  • Tittat på Go´kväll
  • Och så kom jag på att jag skulle börja blogga. Så det har jag också gjort
Sen har jag säkert gjort en massa annat också. Men att gå på toa och sånt vet jag inte riktigt om jag ska berätta om. Eller det kan jag väl.
  • Gått på toa kanske... 5 gånger
Flyttat på gardinen
Nu hänger gardinen över sängen
Att filosofera på en bänk i solen
Filosoferar för fullt
Nu ska jag sova.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: