fridadetarjag

OK.

Kategori: Allmänt

Ok. Okej alltså. Jag har funderat på det här länge. Faktiskt. Jag tycker ju att sånt här är kul! Fixa och dona, skriva och pilla. Ja. Berätta lite. Jag är ju redan författare till en idel rad böcker. Där har jag klippt och klistrat, berättat och beskrivit. Förklarat och funderat.  Men det skulle ju vara roligt att dela med sig till andra med.
Japp. Så himla svårt kan det ju inte vara. Jag är ju bra på sånt där pyssel.
Design... Perfekt! Där måste det vara!

Link colors */
#369; (
h1,h2,h3,h4,h5, front
...

ÖÖH?

Äh, färdig design. Bra! Jag börjar där. Men fan vad fult det blev. Jag kanske skiter i det här ändå...
Det här är i alla fall jag idag när jag satt och filosoferade med mig själv. Dag ett. Hej och välkommen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: