fridadetarjag

Uppdate

Kategori: Musikaliskt

Japp. Då var det dags igen. För ett sånt här blogginlägg. Jag tar det som det är. Jag har inte mer till till sånt här bloggande. Eller jag tar mig inte tid. Idag sov jag till 12.33. 12.33. Jag kan inte minnas när jag senast, eller om jag någonsin har sovit så långt inpå dagen. Men jag antar att det är precis vad jag behöver. Efter en hel sommars flängande ska jag äntligen få vara hemma och bara sova. Tvätta, städa lite, musicera, påta i rabatten. Och så blogga då. 
 
Jag antar att jag har för mycket för mig. Ändå hinner jag inte med allt jag vill. Den senaste tiden har dock varit lite annorlunda än någon tid innan. Jag är glad för det. Jag har varit med och pratat i radio. Jag har hängt med mina tre, respektive sex år yngre bandmedlemmar. Och vi har skrattat. Fy fan vad vi har skrattat. Så himla kul att dela sån äkta glädje. Vi kom tvåa i SM för gatumusikanter i Mariefred och jag har sällan blivit så boostad. Suttit och supit in kommentarer från facebook och räknat likes från fantastiskt sköna människor som förstår oss. 
 
Så om du nu av någon anledning skulle läsa det här, ber jag dig om en sak: dela med dig av din kärlek och gilla Burke & Accordion For Frie på facebook. Vi kommer bli stora en dag!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: