fridadetarjag

Påsken är över. Vardag.

Kategori: Sportigt

Påsken är alltid en trevlig tid! EN av mina favorittider faktiskt. Den var trevlig även i år. Var hemma och åt. Typ. Passade även på att offra en dag till en av mina två återstående så kallade "syndardagar" i min och Helens slutavräkasocker-deal. Jag vräkte i mig den dagen. Allt. Godis. Till frulle. Fika, kakor, cheese cake. Plus all mat då. Farmor var i gasen som vanligt då det vankas högtider. Allt som har med mat att göra gör henne lite i gasen.

Jag har faktiskt tränat också. Så att lite har jag ändå gjort mig förtjänt av. Ekerö-orientering med Annie och Helena på påskafton, cykling in till Stockholm på påskdagen och så tävling ute på Lidingö på påskdagen.
Föresten babblade jag med Vickan i fredags. Vilken tjej. Har jag tur får jag babbla lite till på fredg igen. Hoppas hoppas!
Ja. Typ så. Nu är jag tillbaka och ska försöka komma på lite bra grejjer till Fårö. Får verkligen se hur det blir. Blir nog i alla fall en upplevelse utöver det vanliga!
Avslutar med en bild på världens bästa grannar som kom och önskade oss en glad påsk. Då blir man verkligen glad!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: